Hoe gebruik ik een koelkast voor marketing doeleinden?

Iedereen wilt graag meer klanten aantrekken naar zijn winkel. Maar hoe doe je dat nou? Een van de mogelijkheden is om een koelkast te gebruiken voor display voor marketing doeleinden. Dan kunnen de potentiële klanten gelijk kennis maken met je te gekke producten. En met de juiste belichting zal de klant helemaal verliefd worden op uw producten als u ze neerzet in een displaykoelkast.

Maar wat is nou eigenlijk precies een displaykoelkast? Een displaykoelkast in een rechthoekige koelkast die is gedefinieerd als een stuk apparatuur, die voornamelijk gebruikt wordt om voedsel ten toon te stellen aan potentiële kopers die langs jouw supermarkt, restaurant, cafetaria of winkel lopen.
Maar wat zijn de voordelen nou eigenlijk van een koelkast te gebruiken als display?

Als eerst blijft je voedsel wat je te koop hebt staan lekker lang goed. Het staat namelijk in de koeling waardoor je het eten langer in de verkoop kan zetten zonder dat het over datum gaat. En dat betekent meer omzet voor jou en je onderneming en wie wil dat nou niet. En naast dat je eten goed blijft, zorgt de display koelkast er voor dat je winkel opvalt en georganiseerd uitziet. Dit maakt de producten aantrekkelijker, en aantrekkelijke producten worden sneller verkocht.
Het is voor elke winkel wel toepasselijk. Heb je een bakkerij? Leg je versgebakte cupcakes in de display. Heb je een supermarkt? Dan kun je al je koele artikelen in de display bewaren zodat de klant deze gemakkelijk kunt pakken. Bent u een cafetaria, dan kunt u uw dranken daarin kwijt. Bent u een wijnproeverij? Dan kunt u uw wijn daarin kwijt.

Kort gezegd, een koelkast met een glazen deur is multifunctioneel inzetbaar. Voor meerdere doeleinden van klanten lokken tot het daadwerkelijk bewaren.

    22-03-2018 00:00
Heeft u advies nodig?

Heeft u advies nodig?

Mail ons: service[at]zaak-shops.nl

Onze klantenservice is momenteel

(geopend op werkdagen van 9:00 - 17:00)